OBCHODNÍ PODMÍNKY

 

BEE FAST FASHION

Se sídlem:  Hana Minksová, Hlavní 627/47, 747 28, Štěpánkovice

IČ: 22457607

Zapsáno u živnostenského úřadu podle § 71 odst. 2, Městský úřad Kravaře.

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti BEE FAST FASHION (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího www.beefastfashion.cz

Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

 JAK NAKUPOVAT  

OBJEDNÁVKA

  • Vybrané zboží vložte do košíku
  • Zvolte způsob platby - doporučujeme on-line platbu kartou - platbu hned vidíme a můžeme expedovat
  • Zvolte způsob doručení
  • Vyplňte adresu, kontaktní údaje - doporučujeme vytvořit registraci
  • Klikněte na "odeslat objednávku" -  V TENTO MOMENT jste vytvořili objednávku a budete automaticky přesměrování k provedení platby, KTEROU JE NUTNO DOKONČIT.

PLATBA

Důležité: pokud se Vám nepodaří platba on-line - NEVYTVÁŘEJTE druhou totožnou objednávku - veškeré podklady k platbě bankovním převodem najdete ve svém e-mailu; 

pokud se Vám i tak nedaří objednávku uhradit - kontaktujte nás na email: info@beefastfashion.cz

pokud víte, že objednávku neuhradíte - informujte nás prosím co nejdříve - zboží je blokováno a nemůže jej zakoupit jiný zákazník. Děkujeme.

 DOPRAVA A PLATBA

 CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši.

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

PLATEBNÍ PODMÍNKY PRO ČR

doporučujeme použití online platební brány a uhrazení objednávky rychlým online bankovním převodem nebo online platební kartou

Bezhotovostně převodem na účet banky : 6695726349/0800

Kupující je povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby.

Na platbu čekáme 3 dny (včetně víkendu), poté je automaticky stornována. 

 

ONLINE PLATBY

comgate_loga

Online platby pro nás zajišťuje platební brána ComGate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a.s., je licencovaná Platební instituce působící pod dohledem České národní banky. Platby probíhající skrze platební bránu jsou plně zabezpečeny a veškeré informace jsou šifrovány.

Platba kartou online

Nejrychlejší způsob zaplacení online. Do rozhraní platební brány ComGate zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód – tři čísla, která najdete v podpisovém proužku na zadní straně karty. Vše je zabezpečeno standardem 3D Secure, a tak budete nejspíš požádáni o zadání číselného kódu, který obdržíte SMSkou od své banky.

Online platebním tlačítkem

Okamžitá platba prostřednictvím vašeho internetového bankovnictví. Platební brána ComGate vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví, kam se přihlásíte jako obvykle a zde potvrdíte už připravený platební příkaz.

Po dokončení platby budete přesměrováni zpět do obchodu. Platba je potvrzena okamžitě, budeme bez odkladu pokračovat v realizaci objednávky.
 

Kontakty

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel:  +420 228 224 267

 

DODACÍ PODMÍNKY: 

Náklady na dodání zboží (poštovné a balné) jsou uvedeny v objednávce kupujícího. Číslo zásilky obdrží kupující automaticky na svoji e-mailovou adresu po odeslání zásilky.

CENÍK POŠTOVNÉHO A BALNÉHO:  

ZPŮSOB DORUČENÍ

doručení
na adresu

doručení
na výdejní místo, boxy

Zasilkovna_logo

Zásilkovna - balík do 5 kg

129,- CZK

79,- CZK


Zásilky jsou vyexpedovány prostřednictvím Zásilkovny či na výdejní místa Zásilkovny. Pro rychlejší a levnější dodání doporučujeme zvolit dodání na výdejní místo. Zboží expedujeme do 24 hodin od obdržení platby na náš účet. Pokud požadujete expresní expedování, kontaktujte nás ihned po odeslání objednávky na e-mail: info@beefastfashion.cz

V případě nevyzvednutí zásilky kupujícím bude zásilka odeslána zpět prodávajícímu. 

Pokud je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s tímto dodatečným doručováním. 

V případě nevyzvednutí zásilky bere kupující na vědomí, že je povinen nahradit prodávajícímu skutečné náklady spojené s odesláním zásilky kupujícímu a zavazuje se uhradit prodávajícímu částku ve výši 200 Kč (poštovné, balné a další náklady spojené s odesláním a přijetím zásilky).

 
 VRÁCENÍ ZBOŽÍ / REKLAMACE

reklamace@beefastfashion.cz

VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud Vám zboží nesedí, nevadí! Rádi Vám ho vyměníme. Výměna probíhá tak, že KUPUJÍCÍ vytvoří novou objednávku na nové zboží, které si vybral namísto zboží vráceného. Následně zboží, které si přeje vrátit, zašle KUPUJÍCÍ zpět na níže uvedenou adresu společně s vyplněným FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY, na jehož základě bude KUPUJÍCÍMU do 14-ti dnů vrácena částka za zboží, a zároveň mu bude posláno zboží nové.

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ - BEZ DŮVODU NEBO REKLAMACE

- Na vrácení zboží bez udání důvodu i na vrácení zboží z důvodu reklamace má zákazník nárok do 14-ti dnů ode dne přijetí balíčku od prodávajícího.

Zboží je nutné vrátit v původním stavu (se všemi štítky, neprané, nevyžehlené, neušpiněné..)- v případě nedodržení těchto podmínek, odpovídá spotřebitel za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. 

- do balíčku prosím vložte vyplněný FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

 

Případně přepište informace z formuláře na čistý papír nebo použijte jakýkoliv jiný formulář, který bude obsahovat údaje, na jejichž základě jsme schopni Vaši objednávku identifikovat, včetně čísla bankovního účtu, kam Vám můžeme vrátit peníze.

Balík je nutno zaslat doporučeně na adresu. Jakého dopravce si zvolíte, je čistě na Vás, balíček musí být ale vždy doručen přímo na naši adresu:

BEE FAST FASHION, Hana Minksová, Hlavní 627/47, Štěpánkovice 747 28 (pokud bude balík zaslán obyčejně poštou (bez podacího čísla), za ztrátu balíčku zodpovídá zákazník.

Při vrácení balíčku vždy zadejte naši emailovou adresu reklamace@beefastfashion.cz a telefonní číslo: +420 774 571 140, abychom o vráceném balíčku věděli.

Pokud kupující zašle zboží na jinou adresu než výše uvedenou, prodávající za vyzvednutí balíčku nezodpovídá.  

Veškeré náklady za dopravu hradí zákazník.

DORUČENÍ VRÁCENÉ ZÁSILKY - doručení zásilky sleduje zákazník sám ve sledovacím systému dopravce.

INFORMACE OHLEDNĚ ZPRACOVÁNÍ DOBROPISU - V den, kdy zpracujeme dobropis, odesíláme peníze na Váš účet a v tento den od nás obdržíte veškeré informace na email uvedený ve Vaší objednávce. Vždy nejpozději v zákonné lhůtě 14-ti dnů od doručení balíku zpět na naši adresu.

Zákazníkovi bude vrácena částka za zboží, poštovné související s vyexpedováním objednávky. Jestliže spotřebitel zvolil jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

V PŘÍPADĚ UZNANÉ REKLAMACE vrátí prodávající kupujícímu také poštovné, které vynaložil kupující na vrácení zboží (maximálně však do výše poštovného souvisejícího s vyexpedováním zboží).

- Pokud vrací kupující jen část objednávky, je zákazníkovi vrácena pouze částka za zboží bez poštovného. Pokud Kupující z důvodu vrácení části zboží z objednávky nesplňuje podmínky pro již poskytnutou množstevní slevu, přepočítá Prodávající hodnotu objednávky dle aktuálních cen v době objednání a vrátí Prodávajícímu částku odpovídající rozdílu mezi aktuální hodnotou objednávky a hodnotou vráceného zboží. Prodávající bude Kupujícího o tomto výpočtu informovat. 

- Pokud se jedná o reklamaci a zboží lze opravit, bude odesláno zpět kupujícímu nejpozději do 7-mi dnů od obdržení zásilky prodávajícím.

 Při výměně zboží, je nutné, aby zákazník znovu vytvořil objednávku na nové zboží, které si vybral namísto zboží vráceného. Dopravu hradí Kupující.

V případě jakýchkoli dotazů se na nás neváhejte obrátit na e-mail info@beefastfashion.cz, rádi Vám poradíme a domluvíme se na bezproblémovém vrácení.

 

REKLAMACE

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku). Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí.

Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání. Za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího hlášení o reklamaci. Prodávající má právo vyzvat kupujícího o dodání výrobku k posouzení reklamace. 

Případné reklamace jsou posuzovány individuálně. Kupující je povinen hlásit prodávajícímu závadu ihned po převzetí zboží. Na zakoupené zboží je poskytována záruční doba 24 měsíců. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. O reklamaci nás informujte emailem.  Lhůta pro vyřízení reklamačního řízení je 30 dnů. Pokud bude reklamace uznána ve Váš prospěch, bude Vám vrácena částka na Váš účet, nejpozději do 14-ti dnů od přijetí reklamovaného zboží. 

U vrácení zboží z důvodu reklamace je zákazníkovi vrácena částka za zboží, poštovné související s vyexpedováním objednávky, plus poštovné, které vynaložil kupující na vrácení zboží (maximálně však do výše poštovného souvisejícího s vyexpedováním zboží).

 

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.

Kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti dnů od převzetí zboží. Pro odstoupení od kupní smlouvy využijte prosím vzorový formulář poskytovaný prodávajícím.

Formulář ke stažení se nachází zde: FORMULÁŘ ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Vrácené zboží musí být zcela v původním stavu (oblečení neprané, nenošené, nežehlené, nesmí zapáchat parfémem ani ničím jiným) a označené původní identifikační etiketou zboží, pokud jí produkt obsahuje, a zároveň vyplnit elektronický formulář na našem webu.

Odstoupení od kupní smlouvy zasílejte prosím na adresu provozovny: BEE FAST FASHION, Hana Minksová, Hlavní 627/47, 747 28, Štěpánkovice.

Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.

V případě odstoupení od smlouvy, vrátí prodávající peněžní prostředky za zboží přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal.

Prodávající je povinen vrátit částku za poštovné a balné. Jestliže spotřebitel zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebiteli náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

V případě částečného vrácení zboží je zákazníkovi vrácena pouze částka za zboží bez poštovného. Pokud Kupující z důvodu vrácení části zboží z objednávky nesplňuje podmínky pro již poskytnutou množstevní slevu, přepočítá Prodávající hodnotu objednávky dle aktuálních cen v době objednání a vrátí Prodávajícímu částku odpovídající rozdílu mezi aktuální hodnotou objednávky a hodnotou vráceného zboží. Prodávající bude Kupujícího o tomto výpočtu informovat.   

Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Zboží musí vrátit kupující prodávajícímu nepoškozené, včetně visaček, neopotřebené a neznečištěné a je-li to možné, v původním obalu. Nárok na náhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy z důvodu vyprodání zásob, nedostupnosti zboží, anebo když výrobce, dovozce anebo dodavatel zboží přerušil výrobu nebo dovoz zboží. Prodávající bezodkladně informuje kupujícího prostřednictvím emailové adresy uvedené v objednávce a vrátí ve lhůtě 14 dnů od oznámení o odstoupení od kupní smlouvy všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, a to stejným způsobem, popřípadě způsobem určeným kupujícím.

 

Mimosoudní řešení sporů
1. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z kupní smlouvy.

2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

3. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

 

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)

Zasílání obchodních sdělení a ukládání cookies

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.

 

SOUTĚŽE

Prodávající příležitostně věnuje do partnerských soutěží poukázku na výběr zboží na eshopu www.beefastfashion.cz. Výherce takové poukázky bere na vědomí, že do hodnoty poukazu se započítávají ceny zboží uvedené na eshopu před případnými množstevními slevami. 

 

 

Závěrečná ustanovení

Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnost předchozího znění obchodních podmínek. 

Odesláním závazné objednávky kupující souhlasí s obchodními podmínkami platnými v den odeslání.

Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování: BEE FAST FASHION, Hana Minksová, Hlavní 627/47, 747 28, Štěpánkovice. Adresa elektronické pošty: info@beefastfashion.cz

 

OCHRANA OSOBNÍCH DAT

Naše firma respektuje zákon na ochranu osobních údajů. Neposkytujeme žádné informace třetím osobám.

Štěpánkovice, 15.1. 2025

OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ (GDPR)

Protože si vážíme Vaší důvěry, klademe si za cíl v naší společnosti chránit Vaše data a soukromí. Chceme, abyste si mohli být naprosto jisti, že s Vašimi osobními údaji nakládáme nejen dle souladu s povinnostmi vyplývajících z právních předpisů týkajících se ochrany soukromí, ale také s řádnou péčí a morální odpovědností. Data, která vznikají používáním našeho internetového obchodu, používáme proto, abychom mohli zlepšovat naše služby a poskytovat kvalitní servis.

SPRÁVCEM OSOBNÍCH ÚDAJŮ JE:

Hana Minksová
Hlavní 627/47
747 28 Štěpánkovice
IČ: 22457607

ÚČELY ZPRACOVÁNÍ:

  • vyřízení objednávky
  • vyřízení reklamace
  • zodpovězení dotazů
  • cílená nabídka zboží a služeb
  • marketingové akce

PŘÍJEMCI OSOBNÍCH ÚDAJŮ:

Vaše osobní údaje pečlivě chráníme a abychom Vám mohli poskytnout ten nejlepší servis, používáme kvalitní nástroje třetích stran. Tyto nástroje zpracovávají část Vašich údajů, ale vždy dohlížíme na to, aby každá služba, se kterou spolupracujeme, splňovala taktéž veškeré podmínky a byla v souladu s GDPR.